vrijdag 8 april 2011

Stapelen op vrijdag: Bakvormen!

't Is alweer vrijdag...Gisteren mijn keukenkastjes weer eens flink onder handen genomen, dat was echt weer nodig, en daar kwamen stapels uit....ook een hele leuke stapel: bakvormen!
Die mogen vandaag dus meedoen met Stapelen op vrijdag !


Geen feest zonder m'n bakvormen!


Voor muffins....de blauwe is favoriet, de rode van T.upperware vind ik echt niet wat...de muffins willen er nooit goed uit..
Twee vormen voor kindercakes...lief he!



Veel vormpjes voor koekjes:



en dit is een




tulband...wauw, daar heb ik echt 2 x de hoeveelheid voor een gewone cake voor nodig, maar dan heb je ook wat! Mooi poedersuiker erover...plaatje, hoor!


en dit is m'n lieveling! En tegelijkertijd ook de enige die ik niet gebruik....'k heb hem  voor de sier gekocht bij de kringloop, aan de binnenkant zitten roestplekjes, dus helaas...kids...mama kan geen mooie grote beer voor jullie bakken :-(
of....heeft iemand soms een geweldige tip hoe ik die roestplekjes weg kan krijgen???

(Oja...en op vrijdag staat er ook altijd weer iemand anders in de blog-around!)

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke stapel, bak je veel? Ik werk nu even over de bakker, gebruik ook alllerlei bakvormen, met roestplekjes, ha, ha, ik krijg ze er ook niet uit, vaak doe ik bakpapier onderin een vorm alleen zie je dan de leuke vorm niet meer.

    Bak ze!!en een heel fijn weekend!!

    Groetjes, juf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke stapel is dit zeg, echt leuk! Lijkt me zo gaaf om mooie taarten te maken, het is helemaal hip en hot op het moment hé! Alleen het probleem is dat het ook opgegeten moet worden en juist daarom begin ik er niet aan, want ben de slankste al niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bakken altijd, dat vind ik ook heerlijk!

    prettige weekend!!!

    Groetjes

    Ange

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vormen! Ik krijg erg meteen bak-kriebels van ;-)
    Is de roest te veel om met een brillo sponsje weg te 'schuren'?

    Fijn weekend! (Als je de magnolia van de buren erg mis kijk je gewoon nog een keer naar de foto's op m'n blog :-))

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig wat een bakspul, doe ik ook graag hoor, heb vanmorgen nog aan het bakken geweest,

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier ook een kast vol bakvormen.
    fijn weekend.

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk dat mijn giften het zo ontzettend goed doen bij jou!!!

    Veel plezier!

    Groetjes,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers