donderdag 23 juni 2011

Boeken, boeken, boeken.....

Neem je ook altijd een stapel mee in je koffer??

Heerlijk lezen, lezen en nog eens lezen als je op vakantie bent!! Trouwens, als ik thuis blijf, geniet ik er ook van!!

Bij de online boekenwinkel



zit je dan echt goed! Hier bestel je je boeken makkelijk en altijd zonder verzendkosten!!
Bestel je voor 16.30 uur, dan heb je je boek in de meeste gevallen de volgende werkdag in huis!

Dat pakt lekker uit!!

Ik ga op reis en ik neem mee...voor de kids.....(voor 4,95)



of .....(voor 7,95)


of....(voor 5,95)




of....voor mezelf....(voor 9,99)


of deze om in weg te duiken....(voor 22,50)..


Genoeg keus!!!

Prettige dag verder!

(oja...ik ga eerst ook nog naar de bieb, hoor!!)

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk lezen..na een lange tijd kwam eindelijk de mail van de bieb dat mijn gereserveerde boek er was: ver bij jou vandaan!van Lynn Austin..
    Het is schitterend, mocht je het nog niet gelezen hebben: een aanrader, Geniet!
    Bij onze bieb kan je kosteloos alle boeken reserveren en deze worden dan zelfs uit de hele regio gehaald voor je..
    Oh ja. ik ga maar eene een lijst maken, voor je het weet is het Vakantie!!!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees ook graag, maar bij voorleuk van leuke vondsten op de rommelmarkt (je staat soms versteld wat mensen wegdoen) en uit de bieb. Vroeger heb ik veel boeken gekocht, maar vind het toch erg duur allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, dat herken ik idd, dat lezen. Geweldig! Geniet vooral van Lynn Austin, echt wéér zo'n mooie! VOlgens mij moet het goedkomen met jouw vakantie! Lekker alle kinderen een eigen boek...dan kun je zelf óók lekker wegdromen!
    Veel plezier - en niet alleen met lezen!

    Groetjes, Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, lezen.
    Altijd heerlijk.
    Ik ben lid van de bieb, dat is voor dochterlief echt een uitje om naartoe te gaan.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat scrapbook zou wel wat voor mij zijn, maar ik haal ook altijd zoveel mogelijk alles bij de bieb, lekker makkelijk én goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers