vrijdag 3 juni 2011

Something old, something blue...

Op verschillende blogs kwam ik het tegen:
Something old, something blue, bij http://bizzyathome.blogspot.com/.
Wat een leuke en mooie foto's kun je daar nu zien!

Met deze foto wil ik zelf graag meedoen!



Toen wij dit huis kochten stonden er nog heel veel spullen van de oude bewoonster. Zij ging naar een verzorgingshuis en kon niet alles meer houden.

Deze theepot was ook blijven staan. En daar was ik zo ontzettend blij mee.... Als klein meisje kwam ik soms dagelijks bij de oude mevrouw en toen vond ik die poes al zo schattig!!



De theepot heeft een ereplaatsje in de keuken en de kinderen weten heel erg goed dat zij er niet aan mogen zitten!

7 opmerkingen:

  1. hopelijk heb je er nog lang plezier van, die kan zo leuk.

    fijn weekend,

    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel zuinig op zijn hoor, je herinnering mag niet stuk, daar is hij te dierbaar voor.
    Ik vind hem schattig.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een leukerd !! Die oude spulletjes zijn extra mooi dan .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzondere theepot met een verhaal! Dat zijn nou leuke spulletjes om te koesteren.
    Leuk dat je meedoet!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, ben ik de 35e volger op een feesterlijk verjaardagsblog en raad eens hoe oud ik ben hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzonder verhaal, bijzondere theepot en bijzondere herinnering!!

    Liefs,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg, een theepot met een verhaal! Gebruik je h'm wel, of staat tie alleen mooi te wezen?
    Wees er maar zuinig op hoor!

    Fijn weekend, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers