donderdag 29 maart 2012

Award... en geld verdienen met je knutselideeën!

Leuk!! Ik kreeg wel 2x een award!

De ene van Mama's story's en de andere (en dat was ook nog eens een dubbele voor mijn beide blogs!) van Mag het iets minder zijn?
(Allebei leuke blogs om ook te lezen!)
Bedankt!! Ik voel me altijd een beetje verlegen worden...

Maar ik vind het reuze moeilijk om hem door te geven....ik doe het wel...maar deze keer niet aan 5 stuks...maar aan iedereen! Dus ook aan degenen die zelf geen blog hebben, maar meelezen...en zo ook blogland helpen gezellig te maken en te houden!

En dan heb ik nog zoiets leuks!
Af en toe bestel ik wat bij Aduis-knutselen...(je zegt 'Adwie).
Trouwens, dit is geen reclame, hoor, maar gewoon omdat ik het zelf zo leuk vind en wie weet jullie er ook wat mee kunnen.
Bij Aduis kun je ook je eigen knutselideeën uploaden en als die dan geplaatst wordt verdien je daar een kadobon van € 20,00  mee!
Als je op deze link klikt zie je wat ik bedoel


...mijn eigen krentenbolspin staat hier geplaatst!

Dus...als je ook zin hebt om waardebonnen te verdienen...en je vindt het leuk je eigen knutselideeën geplaatst te zien...ga er dan gauw heen! Succes!


Tot blogs!
Corine

 

1 opmerking:

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers