vrijdag 13 april 2012

Uit de 'oude' doos...

Bedankt voor alle leuke reacties (ook per mail!) op mijn vorige post Mijn nieuwe uitdaging...

Door alle drukte rond de opening van de webwinkel ben ik de laatste tijd niet zoveel in huis bezig geweest...en al helemaal niet creatief...

Daarom plaats ik vandaag eens een traktatie uit de 'oude doos'..Het is een post van 7 februari 2011.

Zoek jezelf maar op!!

Deze keer weer een traktatie! Niet moeilijk te maken, al kan het je wel kramp in je handen opleveren ;-).
Maar het resultaat mag er zijn! En wordt gewaardeerd ook door de kinderen, je eigen naam op de traktatie is wel erg leuk!


Wat heb je er voor nodig?

- roze koeken, of andere koeken of cakejes
- O.etker schrijfstiften
- snoepjes of spekjes
- parasolletjes of vlaggetjes, of een andere versiering
- leuke servetjes

Leg de koeken op de in 3-hoek gevouwen servetjes, op een groot dienblad. Schrijf met de stiften de namen op de koeken. Prik de parasolletjes in het snoepje en de koek. Klaar is Kees!



Goed weekend!
Corine


3 opmerkingen:

  1. Ik heb je vorige post wel gelezen, maar was te druk om te reageren, maar wat leuk en goed dat je het nu doet...zoiets moet je doen op het moment dat het goed voelt.
    Je traktatie blijft leuk!!!!en lekker.

    Fijn weekend,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al is het dan simpel± wel heel lekker mmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor als Amber jarig is in juni!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers