maandag 1 april 2013

Bloemenpracht...?

Voor mezelf koop ik eigenlijk nooit een bos bloemen.
Niet zozeer vanwege de prijs, hoewel dat ook wel meespeelt.
Maar vooral omdat ik er gewoon niet tegenkan dat zo'n bos
gaat verleppen.
 
Op de een of andere manier treft het me diep vanbinnen
als zo'n bos gaat hangen en de mooiigheid eraf is.
 
De vergankelijkheid die zo'n bos laat zien,
houdt me daarom altijd weer tegen om een bos
te kopen.
 
Nu kreeg ik van onze 12 jarige oudste vorige week
een boeketje - zo lief - !!
 
 
 
Deze keer heb ik er argeloos van genoten,
maar helaas....het is nu al weer zover...
 
Als ik op andere blogs rondkijk zie ik daar heel vaak prachtige foto's van nog mooiere
bloemen langs komen...
 
Dan denk ik....ben ik echt de enige die zo raar gevoelig en vergezocht denkt over een bos bloemen??
 
Groetjes,
Corine

7 opmerkingen:

  1. Nee hoor, je bent niet de enige! Ik koop liever plantjes, die gaan meestal langer mee! Ik vind het zo jammer als je een bos zo achteruit ziet gaan, daar wordt je gewoon wat treurig van... Bloemen plukken uit eigen tuin vind ik wel leuk, dan is het ook niet zo erg als ze verleppen: pluk je gewoon weer nieuwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de weinige lentezon kriebelt het wel om frisse bloemen te kopen, ik ga deze week nog mijn huis opfrissen met lentefrisse bloempjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha, ik heb dat precies zo. Gek hè? Daarom heb ik veel liever een leuke plantje in een mooie pot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, je bent niet de enige. Zeker niet! Ik voel dat hetzelfde. Liever een plantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trouwens, wat een schattig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is al een poosje stil hier, gaat alles goed met je?
    Lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee jij bent niet de enige!
    Ik kan echt enorm genieten van bloemen, heb nergens last van. Maar mijn oppas destijds had hetzelfde. Iedere week nam ik bloemen voor haar mee. Tot ze zei dat ze het verschrikkelijk vond omdat ze maar even stonden en ze dacht.... 'tja, daar gaat weer zoveel geld verlept in de vaas'.
    Uiteraard heeft ze nooit weer bloemen gekregen.....Ik heb toen maar iets anders bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers